Anàlisi del material a partir del document de Jaume Martínez Bonafé, setmana 2/12/19



Construcció de l'anàlisi del material 

En la següent publicació comentarem com està transcorrent l'execució del material que 

hem d'analitzar com a treball grupal. 

Una breu explicació sobre com esta sent i com ens està resultant el treball en grup i l'anàlisi del material, originant fins al moment un treball prou organitzat per part de les tres integrants del grup, la qual cosa comporta una major facilitat a l'hora d'elaborar-ho.

En primer lloc, per a poder dur a terme nostre treball, hem hagut de debatre quin tipus de projecte volíem analitzar. Les webqüest, material triat, va ser un dels projectes proposats entre altres diversos, com un llibre de text, un jclic... 

Després de debatre i intentar traure pros i contres de totes estes per a saber sobre qual podíem especificar més, finalment, com a model de projecte per a analitzar optem per les webqüest, metodologies d'aprenentatges innovadores dutes a terme a través de la tecnologia.

En primer lloc, i sempre de forma conjunta, observem qual dels diversos documents exposats en l'aula virtual, en la matèria de materials i recursos, podria ajustar mes al material triat. 
-¿Cómo analitzar els materials? Jaume Martínez Bonafé QUADERNS DE PEDAGOGIA NÚM. 203 
-Esquema d´anàlisi Parcerisa, A. (1996) Materials curriculars: com elaborar-los, seleccionar-los i usar-los. Barcelona. 
Una vegada llegits, observats i debatuts, decidim centrar-nos en el de Jaume Martínez Bonafé, encara que cal destacar que també hem agafat alguna que una altra idea del text alié, ja que en ambdós trobem aspectes importants a reflectir.

Com a integrant del grup, he de destacar la gran aportació que realitzem cada una respecte la realització del treball, perquè cada setmana, queda pendent de llegir-nos i treballar-nos de manera individual un punt del document per als dilluns i dimarts de la següent setmana poder debatre-ho i reflexionar-ho entre les tres, emprant al treball aquelles aportacions més destacades. 
Així repetidament cada setmana, fins estos moments, que ja ens trobem en el punt: Quines estratègies didàctiques modela. Quina és la instrumentalització metodològica de la transmissió cultural.








Fi Fitxer
Fitxer

Comentarios

Entradas populares